Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zavádění konzultací učitel - rodič - žák v primární škole
Bánovská Růžičková, Kamila ; Poche Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Vallin, Petra (oponent)
Diplomová práce s názvem "Zavádění konzultací rodič - učitel - žák v primární pedagogice" se věnuje systematické reflexi při implementaci konzultací mezi učitelem, rodičem a žákem. Autorka se ve své teoretické části zaměřuje na analýzu vztahu mezi rodinou a školou a jejich spolupráci, s ohledem na historický vývoj těchto institucí. Důležitou součástí je také zkoumání vlivu zpětné vazby na žáka a pozitivních dopadů této interakce na jeho vzdělávání a osobnostní růst. V praktické části své práce se autorka, ve své roli učitele a aktivního účastníka, zabývá hodnocením jednotlivých cyklů konzultací s cílem posunout se v jejím profesním růstu. Prostřednictvím akčního výzkumu sleduje vývoj vlastní praxe při zavádění tripartitních konzultací. Klade si výzkumné otázky a prostřednictvím pedagogického deníku reflektuje svůj pokrok a získané poznatky. Hlavním cílem práce je zvýšení profesionalizace učitele a zdokonalení konzultační praxe. Autorka práce si klade za cíl posílit svou profesionální identitu a zvýšit efektivitu konzultací. Je pevně přesvědčena, že získané poznatky a zkušenosti z této práce budou sloužit jako opora pro další profesní rozvoj a přispějí k vyšší kvalitě konzultací ve vzdělávacím prostředí. Věří, že její práce přinese významný přínos a pomůže zlepšit konzultační procesy ve prospěch...
Konzultace učitel - žák - rodič na 1. stupni ZŠ se zaměřením na poskytování zpětné vazby
Trpálková, Linda ; Starý, Karel (vedoucí práce) ; Laufková, Veronika (oponent)
Diplomová práce s názvem Konzultace učitel - žák - rodič na 1. stupni ZŠ se zaměřením na poskytování zpětné vazby pojednává o specifické roli konzultací ve vzdělávacím procesu jako formě spolupráce rodiny a školy. Cílem práce je podrobněji přiblížit konzultace učitel - žák - rodič v širším kontextu a poukázat na jejich potenciál zejména z hlediska formativního hodnocení. Jedná se o mimořádnou vzdělávací příležitost, která skrze poskytování zpětné vazby, a to přímo ze tří stran současně, pomáhá vést žáka k osobnímu rozvoji a zlepšování jeho procesu učení. Teoretická část se věnuje vymezení pojmu konzultace učitel - žák - rodič, popisu jejich funkce a vývoje jako komunikační platformy. Část textu nabízí inspirující aplikaci této netradiční schůzky ve Švédsku. Pozornost je taktéž věnována implementaci žákových podkladů, které slouží jako zásadní opora pro práci s formativní zpětnou vazbou. Druhá, empirická část se věnuje rekonstrukci celkem tří konzultačních setkání prvního stupně základních škol a reflektuje průběh této události ze strany učitele, žáka i rodiče v podobě případové studie. Šetření potvrzuje hodnotu všech tří přístupů a formování postojů všech zmíněných aktérů s ohledem na rozvoj žáka. V této části je rovněž sledována práce učitele s formativní zpětnou vazbou. KLÍČOVÁ SLOVA konzultace...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.